Meska: Mesélj kicsit magadról!
A nevem Barta Noémi Imola, ebből jött létre az Imola márkanév. Budapesten élek, itt végeztem el egy divat-stílustervező képzést, majd úgy döntöttem saját brandet alapítok. Az első kollekcióm egy éve jelent meg, és bár eredetileg a ruháknak szerettem volna nagyobb teret engedni, mégis úgy alakult, hogy rendkívül nagy érdeklődés övezi a táskáimat.:) Így már a legtöbben a biciklis táskáimról ismernek.
Meska: Mutasd be a boltodat és az Általad képviselt kézműves technikát!
A boltomban túlnyomó többségben táskák közül válogathatnak az ide látogatók, minden termékem a saját ízlésvilágomat tükrözi. Bár mindig is figyelembe vettem az általános igényeket, de azt hiszem az egyedi termékeim többségén látszik, hogy Imola termékről van szó. Néha ékszereket is készítek,de a legtöbb termékemben textíliákkal dolgozom és a varrás technológiáját alkalmazom.
Meska: Mióta meskázol, hogyan találtál rá a Meskára?
Picivel több, mint egy éve nyílt meg a boltom, egy ismerősöm nyitott itt boltot és nagyon megtetszett ez az atmoszféra, amit az oldal képvisel. Ráadásul remek üzleti lehetőségnek tartom és ezúton is szeretném megköszönni, mert nélkületek nem tudott volna a márka ilyen rövid idő alatt ekkora népszerűségre szert tenni!
Meska: Az alkotás mellett mivel töltöd szívesen a szabadidődet?
Eléggé munkamániás vagyok, de természetesen az ember csak akkor tud megújulni és produktív maradni, ha a pihenésre is szentel időt.:)Olvasni szoktam, filmezni, a Párommal lenni. Egerszalóki lévén havonta egyszer haza szoktam menni és Édesanyámmal kertészkedem, tyúkokat simogatok és hasonló heverészős dolgokat csinálok,aminek semmi köze a munkához. Ez teljesen kikapcsol és regenerál, így újult erővel vághatok bele a márka építésébe.
Meska: Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Addigra teljesen beérik a rengeteg munkám gyümölcse, több országban fogják forgalmazni a termékeimet és már saját családom is lesz, kertes házzal. Vagy egy kastéllyal:)
Meska: Szerinted mire figyeljen az, aki sikeres eladó szeretne lenni a Meskán?
Az igényesség elengedhetetlen. Szép fotók, helyesírási hibák nélküli leírások és kedvesség, nyitottság a vásárlók igényeire.